• Dopłata 4000 zł do skutera elektrycznego!

    Nabór wniosków o dofinansowanie w ramach programu Mój elektryk rozpocznie się w czwartym kwartale 2021 roku. Dopłatą objęte są m.in. pojazdy kategorii L1e i L3e, czyli najczęściej kupowane w Polsce motorowery i motocykle elektryczne.

    Ile wynosi dopłata do skutera elektrycznego?

    Dopłata do skutera elektrycznego wynosi 30% jego wartości, ale nie więcej niż 4000 zł. Przy zakupie skutera Askoll NGS1, kwota refundacji wyniesie zatem najwyżej 3690 zł, ale już skuter Askoll NGS3 będzie tańszy o całe 4000 zł.

    Jakie są warunki dofinansowania na skuter elektryczny?

    Wnioskujący musi być przedsiębiorcą, a pojazd musi być w momencie zakupu fabrycznie nowy lub demonstracyjny (z przebiegiem poniżej 50 km). Skuter musi być zarejestrowany, ubezpieczony oraz nie może zostać sprzedany przez okres 2 lat od uzyskania dotacji.

    Jak uzyskać dotację na skuter elektryczny?

    W celu uzyskania dofinansowania, wniosek o refundację poniesionego wydatku należy złożyć już po zakupie do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW). Zakup pojazdu nie może być dokonany wcześniej niż 1 maja 2020. Termin składania wniosków: 12.07.2021 – 30.09.2025.

    Czy dotację można uzyskać na skuter dostawczy?

    Dofinansowaniem w ramach programu Mój elektryk objęte są wszystkie pojazdy elektryczne kat. L1e i L3e, wobec czego przedsiębiorcom kupującym skutery do użytku zawodowego przysługuje dopłata 4000 zł (do kwoty netto).

    Podstawowy model Askoll eSpro45, po uwzględnieniu dotacji będzie kosztował tylko 9.900 zł, czyli tyle samo lub niewiele więcej niż jego spalinowe odpowiedniki tj. Piaggio Liberty, Peugeot Tweet Pro lub Yamaha Neo’s 4.

    Jaki jest koszt eksploatacji skutera elektrycznego?

    W porównaniu do pojazdu spalinowego, eksploatacja skutera elektrycznego Askoll jest tańsza i mniej czasochłonna. Prawidłowa eksploatacja ogranicza się do okresowej kontroli co 4 tys. km i ewentualnej wymiany pasków napędowych co 8 tys. km.

    Podczas, gdy skuter spalinowy generuje koszty od 3.500 do 5.500 zł rocznie (paliwo i przeglądy), elektryczny skuter Askoll pracuje na oszczędności – wymiana pasków napędowych przez 5 lat jest bezpłatna*, a koszt energii elektrycznej to zaledwie 540 zł w skali roku.

    Jak dodatkowo obniżyć koszty eksploatacji elektryka?

    Do każdego nowego skutera Askoll można zamówić przedłużenie gwarancji do 5 lat, które eliminuje ryzyko wydatków związane z ewentualną awarią elektrycznego układu napędowego.

    *Bezpłatna wymiana pasków napędowych wchodzi w skład pakietu serwisowego 5 lat lub 20 tys. km. Istnieje możliwość rozszerzenia pakietu do 60 tys. km.

  • Askoll NGS3 Helmo Milano

    Limitowana edycja Helmo Milano

    Współpraca Askoll z producentem nietuzinkowych kasków motocyklowych Helmo Milano, zaowocowała powstaniem limitowanej edycji skutera NGS3 Helmo Milano. Pełen elegancji, niepowtarzalny styl, jest efektem połączenia specjalnych akcentów graficznych na karoserii skutera oraz kanapy z logo Helmo Milano, dostępnej w eleganckiej czerni lub ognistej czerwieni. Każdy nabywca skutera NGS3 Helmo Milano, wraz ze pojazdem otrzyma dedykowany kask, zgodny z wybraną wersją kolorystyczną skutera. Z taśmy produkcyjnej we Włoszech zjedzie tylko 999 egzemplarzy. Cena skutera w Polsce wynosi 20.990 zł z VAT.

  • 5 lat gwarancji na elektryczne skutery Askoll

    Skutery Askoll będą teraz w Polsce objęte 5-letnią gwarancją. Dodatkowy pakiet gwarancyjny mogą zamówić klienci, którzy po 12 listopada 2020 roku zakupią nowy pojazd tej marki.

    Polski importer elektrycznych skuterów włoskiej marki Askoll, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Od 12 listopada 2020 r. każdy nowy pojazd, zamówiony w autoryzowanej sieci dealerskiej, będzie mógł być objęty pakietem rozszerzonej 5-letniej gwarancji na elektryczny układ napędowy.

    Gwarancją objęte będą wszystkie podzespoły elektrycznego zespołu napędowego, w tym: silnik, inwerter, baterie, komputer i ładowarka. To właśnie trwałość i niezawodność tych elementów, a także koszty ich napraw, były dotąd najczęściej przedmiotem rozterek klientów przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

    Podkreślenia wymaga fakt, że elektryczne zespoły napędowe wykazują o wiele większą trwałość od jednostek spalinowych. Pracują w niższej temperaturze, nie wymagają smarowania ani chłodzenia. W związku z tym, są o wiele mniej narażone na poważne awarie, obiecując jednocześnie niezawodną pracę przez wiele tysięcy kilometrów.

  • Nowy dealer Askoll w Krakowie

    Przedstawicielem włoskiej marki Askoll na małopolskim rynku została firma Urban Store, dealer działający w Krakowie od 2015 roku.

    Nowy dealer dołączył do sieci sprzedaży Askoll początkiem lipca 2020 roku. Sprzedawca, znany dotąd przede wszystkim miłośnikom skuterów Vespy oraz Peugeota, obejmie swoim zasięgiem całą Małopolskę. Nowy punkt sprzedaży zlokalizowany jest w Krakowie przy Al. 29 Listopada 165.

    Niepowtarzalne korzyści

    Urban Store to jednocześnie pierwszy salon w Polsce, w którym dostępne są skutery nowej serii NGS. Oprócz fachowej porady przy filiżance kawy, specjaliści z Urban Store zaproponują jazdę testową i przygotują korzystną ofertę finansowania. Dla pierwszych trzech nabywców, dealer dodatkowo zapewni gratisowe OC i zwrot kosztów rejestracji.

    Nowy model – ceny:

  • Askoll NGS: skuter nowej generacji

    Nowy skuter pojawi się w polskich salonach początkiem lipca 2020. NGS jest efektem współpracy z pracownią projektową Italdesign Giugiaro.
    Askoll NGS nowa gama skuterów

    Nowy styl, sprawdzona technologia

    Wprowadzone przez projektantów z Turynu zmiany stylistyczne sprawiły, że skuter Askoll zyskał bardziej tradycyjną i dynamiczną sylwetkę, a kształt przedniej osłony zapewnia teraz lepszą ochronę przed wiatrem.

    Na uwagę zasługuje również wygodniejsza 2-osobowa kanapa. Od strony układu napędowego, wprowadzono ulepszenia w przekładni, dzięki czemu skuter jest obecnie cichszy niż dotychczas.

    Poza wymienionymi innowacjami, skuter NGS przejął wszelkie zalety po poprzedniku. Niewielka masa własna, nisko położony środek ciężkości oraz duże 16-calowe koła – to wszystko oznacza łatwość manewrowania, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy.

    Tak, jak pozostałe skutery marki Askoll, pojazdy z nowej gamy NGS posiadają wyjmowane pakiety baterii. Mają one formę poręcznych walizek, o względnie niewielkiej masie (ok. 8 kg każda).

    Podczas jazdy spoczywają one w specjalnej komorze pod kanapą, gdzie przewidziano także miejsce na fabryczną ładowarkę. Dzięki temu, skuter można naładować w każdej sytuacji, nawet z dala od miejsca zamieszkania.

    Ile potrzeb, tyle wariantów

    Topowy model o oznaczeniu NGS3, ma silnik o mocy 2700W i dwie baterie o pojemności 2820Wh. Na jednym ładowaniu może przejechać aż 96 km. Prędkość maksymalna wynosi 66 km/h. Pojazd w standardzie posiada reflektor w technologii LED i system hamulcowy CBS. Wyposażono go ponadto w cyfrowy zastaw wskaźników, uzupełniony o moduł łączności bluetooth. NGS3 kosztuje 18.990 zł.

    Askoll NGS2, z silnikiem 2200W i dwoma bateriami o łącznej pojemności 2090Wh, jest idealną propozycją dla użytkowników z uprawnieniami na motorower. Prędkość ograniczono do 45 km/h. Maksymalny zasięg to 71 km. Podobnie jak NGS3, posiada cyfrowy zestaw wskaźników i wydajny układ hamulcowy (z tarczą na każdej osi, ale pozbawiony CBS). NGS2 dostępny jest za kwotę 16.590 zł.

    Najbardziej ekonomicznym wyborem jest model NGS1. Wyposażono go w silnik 1500W i jedną baterię litowo-jonową o pojemności 1045Wh, która przy pełnym naładowaniu wystarczy na pokonanie 40 km. Analogowy zestaw wskaźników z pewnością zadowoli miłośników tradycyjnych zegarów. Cena skutera to 10.990 zł.

    Askoll NGS nowa gama skuterów
  • Kolejne salony dołączają do sieci dealerskiej Askoll

    Na początku sezonu 2020 roku do sieci dealerskiej Askoll w Polsce dołączyły dwa nowe salony. To kolejny krok w ekspansji włoskiej marki w naszym kraju.

    Krok po kroku

    Ponieważ elektryczne skutery Askoll, ze swojej natury, są przeznaczone głównie dla mieszkańców dużych, zatłoczonych miast, budowę sieci sprzedaży importer rozpoczął od największych aglomeracji.

    W sezonie 2019 sieć dealerska liczyła pięć autoryzowanych punktów sprzedaży, położonych w strategicznych lokalizacjach, wliczając Warszawę, Poznań, Kraków, Łódź i Trójmiasto.

    Z początkiem 2020 roku, mapa dealerów wzbogaciła się o dwa nowe punkty sprzedaży – we Wrocławiu oraz w Gliwicach. Tym samym, potencjalni nabywcy mogą teraz testować i kupować nowe pojazdy aż w siedmiu województwach.

    Askoll mapa sieci dealerskiej luty 2020

    Kim są nowi dealerzy?

    To dobrze znani na lokalnych rynkach profesjonaliści, którzy mają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze serwisowej jednośladów wiodących marek.

    Klientami z Wrocławia i okolic zaopiekuje się dealer Matkowski Motocykle (Pietrzykowice, ul. Wrocławska 11), natomiast w Gliwicach i Aglomeracji Śląskiej o przyszłych użytkowników zatroszczy się City Rider (Gliwice, ul. Daszyńskiego 169).

    Z pełnym zaangażowaniem doradzą przyszłym użytkownikom w zakupie. Serdecznie zapraszamy mieszkańców Dolnego i Górnego Śląska do umawiania jazd testowych.

    Aktualna lista dealerów znajduje się na stronie: Gdzie kupić