• Skuter elektryczny w firmie ochroniarskiej

    Askoll dla ochrony mienia

    Niewielu z nas zdaje sobie sprawę, jakie korzyści może przynieść w ochronie stacjonarnej skuter elektryczny. Tymczasem nie dość, że skuter z napędem elektrycznym może przynieść firmie ochroniarskiej ogromne oszczędności, to jeszcze spowoduje istotną poprawę jakości usług w wielu aspektach.

    Oprócz korzyści w postaci niższych niż w tradycyjnych środkach transportu kosztów utrzymania i eksploatacji, firma może zagwarantować swoim klientom wyższy poziom usług, swoim pracownikom korzystniejsze warunki pracy, a na rynku zyskać wizerunek nowoczesnej organizacji, dbającej o ekologię i przyszłość kolejnych pokoleń.

    Obiekty przemysłowe, handlowe i magazynowe, a także osiedla mieszkaniowe

    W tych wszystkich miejscach skuter elektryczny Askoll sprawdzi się lepiej niż skuter spalinowy, samochód osobowy, rower czy własne nogi ochroniarza.

    Lepiej niż skuter spalinowy, ponieważ:
    • nie emituje hałasu
    • nie wydziela spalin
    • nie wymaga tankowania na stacji benzynowej
    • jest łatwy w użyciu dla każdego
    • nie wymaga skomplikowanej obsługi serwisowej
    Lepiej niż rower, bo:
    • łatwiej się na niego wsiada
    • nie wymaga pedałowania
    • szybciej przyspiesza
    • osiąga większe prędkości
    • budzi większy respekt
    Lepiej niż samochód, gdyż:
    • łatwiej nim manewrować
    • nie zajmuje miejsca do parkowania
    • nie wymaga tankowania na stacji benzynowej
    • nie wymaga posiadania prawa jazdy
    • dojedzie we wszystkie trudno dostępne miejsca
    Lepiej niż nogi ochroniarza, ponieważ:
    • szybciej dotrze na miejsce interwencji
    • nie zmęczy się przebytym dystansem
    • pracownik częściej i chętniej podejmie inicjatywę
    • jest zawsze gotowy do jazdy
    • będzie budził większy respekt

    Case study

    Skutery Askoll są z powodzeniem wykorzystywane w ochronie mienia, ochronie dużych obiektów handlowych, czy obsłudze portowej:

    Niskie koszty obsługi

    Koszt ładowania baterii wynosi 0,60-1,60 zł w zależności od wersji skutera, natomiast jedno ładowanie wystarczy na pokonanie nawet do 96 km. Ładowanie odbywa się ze zwykłego gniazdka elektrycznego i trwa zaledwie 3,5 godziny*.

    Koszt obsługi serwisowej zredukowano do minimum, ponieważ skuter w układzie napędowym nie posiada części ulegających zużyciu, poza paskiem napędowym. Jego wymiana jest prosta, niedroga i zalecana w odstępach 4.000 km, co w przypadku niektórych obiektów oznacza rzadziej niż rok.

    *tryb ładowania Long Life 10-90% (Askoll eS1 i eS2).
  • Skuter dla dostawcy Uber Eats

    Zarabiaj na dostawach jedzenia ze skuterem elektrycznym Askoll – pojazdy tego włoskiego producenta sprawdziły się w wielu sieciach restauracji w całej Europie.

    Dostarczaj jedzenie z Uberem i zarabiaj więcej niż inni. Dostawy możesz realizować skuterem – najlepiej elektrycznym. Dzięki temu, dojedziesz dalej niż inni, ponieważ w wielu miastach elektrycznym jednośladem wjedziesz w strefy ograniczonego ruchu, a zaparkujesz bezpłatnie na chodniku.

    Jeśli wybierzesz skuter Askoll eSpro, będziesz miał pewność, że zawsze dojedziesz na czas, a koszty eksploatacji skutera nie pochłoną Twoich zarobków. Zasięg skutera 80-98 km sprawi, że cały dzień przejeździsz na jednym ładowaniu – koszt pełnego ładowania to 1,20-1,60 zł!

    Najczęściej wybieranym skuterem do dostarczania pizzy jest Askoll eSpro45, model z homologacją motorowerową (AM), dysponujący bateriami o zasięgu 80 km. Dostępny jest też Askoll eSpro70 – rozwijający 70 km/h, na który należy mieć uprawnienia jak na skuter 125cm.

    Skutery Askoll dla biznesu
    Skuter Askoll eSpro45 Domino's Pizza
    Askoll eSpro45 Gourmeda Wien

    Skuter Askoll eSpro jest 1-osobowy, dzięki czemu uzyskano więcej miejsca na dostawczy kufer lub platformę na torbę termiczną. Niewielka masa, komfortowa pozycja za kierownicą i łatwość manewrowania sprawiają, że z obsługą pojazdu poradzi sobie praktycznie każdy. Skuter ma 16-calowe koła, dzięki czemu bez problemu pokonuje się nim wszelkie nierówności i miejskie przeszkody.

    Jak ładować skuter? To proste – ze zwykłego gniazdka 220V, podłączając cały skuter do prądu lub wyciągając „walizki” z bateriami – w zależności od potrzeb. Ładowanie jednej baterii do 90% (w trybie long-life) trwa ok. 3 i pół godziny. Jeśli skutery mają przejechać dziennie więcej niż 80 km, do każdego można dokupić dodatkowe pakiety baterii i ładować je na przemian.

    Ile kosztuje skuter? Askoll eSpro45 kosztuje 11618 zł netto. W tej cenie otrzymujemy skuter wyposażony w dwie baterie, wzmocnioną ramę oraz silnik o maks. mocy 3 kW.

    Zmniejsz koszty ze skuterem Askoll eSpro
  • Nowe skutery dostawcze Askoll eSpro K1 & K2

    W czerwcu 2018 do produkcji wchodzą dwa nowe modele skuterów dostawczych firmy Askoll. Skuter eSpro K1 i K2 zostały wyposażone w specjalne platformy z przodu i z tyłu pojazdu, a zasięg skuterów wzrósł do 98 km na jednym ładowaniu.

    Askoll eSpro K1 został wyposażony w platformę na sakwę z przodu pojazdu, zmieniono przy tym położenie przedniego reflektora i kierunkowskazów. Z tyłu pojazdu możliwy jest montaż dowolnego kufra. Skuter powstał na bazie pojazdu Askoll eSpro45, lecz zastosowano w nim baterie o większej pojemności, dzięki czemu zasięg na jednym ładowaniu wzrósł aż do 98 km, co w zupełności wystarczy na pokonanie całodziennego dystansu.

    Wszystkie skutery marki Askoll mają możliwość wyboru jednego z trzech trybów jazdy: Eco, Normal i Power. Skuter osiąga prędkość niemal 50 km/h, co jest zgodne z homologacją motorowerową i uprawnieniami kat. AM.

    Askoll eSpro K2 został wyposażony w dwie platformy na sakwy, w szczególności z myślą o listonoszach i kurierach, którzy przy pomocy elektrycznego skutera szybciej i taniej rozwiozą paczki i listy w swoich rejonach.  Elektryczny skuter eSpro to koniec trosk o strefy ograniczonego ruchu kołowego i koniec problemów z parkowaniem.

    Komfortowa pozycja za kierownicą, duża stabilność i łatwość manewrowania to zasługa specjalistów, którzy przez wiele lat projektowali skutery dla innych włoskich marek. Każdy z modeli ma duże 16-calowe koła, które na życzenie mogą być wyposażone w zimowe opony.

  • Askoll Media Trip 2018

    Wizyta w fabryce i jazdy testowe na torze producenta

    W dniach 11-13 czerwca 2018 odbył się wyjazd prasowy do siedziby Askoll we Włoszech, w którym uczestniczyli przedstawiciele mediów motoryzacyjnych i magazynów motocyklowych oraz przedstawiciel importera. Na lotnisku w Wenecji uczestników powitali delegaci producenta, którzy zabrali wszystkich na powitalną kolację w Treviso. Następnego dnia, wszyscy uczestnicy brali udział w prezentacji firmy, zwiedzaniu fabryki, w tym linii produkcyjnej, a przede wszystkim w jazdach testowych na torze producenta. Udało się również zamienić słowo z prezesem firmy, Elio Marioni. W drugiej części dnia zaplanowano część rekreacyjną, a wieczorem aperitivo i uroczystą kolację. Powrót do kraju poprzedził wypad do Wenecji, z plażowaniem na wyspie Lido di Venezia.

  • Skutery Askoll na Poznań Motor Show 2018

    Debiut marki Askoll na targach w Poznaniu przerósł nasze oczekiwania!

    Serdecznie dziękujemy wszystkim odwiedzającym nasze stoisko na największej imprezie motoryzacyjnej w Polsce, która miała miejsce w Poznaniu w dniach 5-8 kwietnia 2018. Cztery dni wystawy obfitowały w niezliczoną ilość ciekawych rozmów i wesołych wydarzeń. Skutery i rowery elektryczne Askoll, debiutujące na polskim rynku, zainteresowały niemal każdego, kto przechodził przez stoisko motocyklowe. Oprócz tego, na targach zawarliśmy nowe znajomości i nawiązaliśmy interesujące kontakty na styku branży motocyklowej i szeroko rozumianej elektromobilności. Szczególne pozdrowienia dla przyjaciół z sąsiednich stoisk – firmy Kaliński oraz Motopomocni.