Askoll eB4

Od 6 450 zł
Rodzaj ramy i rozmiar koła | Unisex / Men (28') |
Masa własna | 23 kg |
Moc silnika | 250W |
Prędkość maks. | 25 km/h |
Poj. baterii i typ ogniw | 300 Wh / litowo-jonowe |
Zasięg | 80 km |
Przerzutka tył | Shimano Tourney 6-biegowa |
Amortyzator | SR Suntour 50 mm |
Askoll eB4 łączy cechy wygodnego roweru miejskiego i trekkingowego. Duże 28-calowe koła, wygodna pozycja na siodełku i właściwa odległość do kierownicy, amortyzowany widelec tłumiący nierówności – to wszystko sprawia, że każda przejażdżka – w mieście lub poza nim – będzie lekka i przyjemna.
Masz do wyboru 4 poziomy mocy, z jaką silnik elektryczny będzie wspomagał Twoją jazdę. W trybie 1 rower zapewnia zasięg aż 80 km. Dodatkowo masz dwa dodatkowe programy – jeden wspomaga pchanie roweru pod wzniesienie, a drugi ułatwia ruszanie z obciążeniem. Silnik umieszczony jest w tylnej piaście.
Rower uniwersalny
eB4 to rower, na który czekałeś. Wygodnie pojedziesz nim po brukowanych ulicach starego miasta, ale również po szybkich ścieżkach rowerowych, czy leśnych duktach. Przedni widelec z amortyzacją SR Suntour 50mm zniweluje większość nierówności.
Wygodna pozycja na siodełku, właściwa odległość do kierownicy, seryjne błotniki – to wszystko sprawi, że rower eB4 jest kompletny pod każdym względem, a każda przejażdżka będzie lekka i przyjemna.
Do tego, 6-biegowa przerzutka z tyłu, abyś mógł dostosować prędkość pedałowania do swoich potrzeb oraz tarczowy hamulec Tektro z przodu, który zapewni więcej pewności podczas hamowania.


Bateria „Italian style”
Baterię, typowo dla wszystkich rowerów z rodziny Askoll, umieszczono wygodnie z przodu przed kierownicą, abyś nie musiał schylać się do niej, zabierając ją do ładowania.
Jest jeszcze jedna zaleta takiego rozwiązania – klasyczny kształt ramy, dzięki któremu rower Askoll bez problemu zamontujesz na każdym bagażniku rowerowym. Oprócz tego, rower zyskuje równomiernie rozłożony środek ciężkości.
Uzbrojona w ogniwa litowo-jonowe firmy Panasonic, o łącznej pojemności 300Wh (9Ah), pozwoli na przejechanie ze wspomaganiem do 80 km. Ładowanie od 10 do 90% trwa zaledwie 2,5 godziny.
Silnik w tylnej piaście
Silnik o mocy 250W umieszczono w tylnej piaście, co gwarantuje rowerzyście doznania najbardziej zbliżone do pedałowania bez wspomagania.
Wytwarzany jest w zakładzie we Włoszech, przez producenta z 40-letnim doświadczeniem, którego fabryki na całym świecie opuszcza tysiące silników dziennie.
Zamknięty w szczelnej obudowie, bazujący w całości na metalowych elementach, zapewni długowieczną pracę w różnorodnych warunkach, z deszczem i mrozem włącznie!


Komputer pokładowy
Komputer pokładowy, autorski komponent firmy Askoll, jest prosty w obsłudze i ma podświetlany ekran. Poza tym, dokładnie wskazuje pozostały do przejechania dystans na każdym z trybów wspomagania.
Cztery tryby wspomagania umożliwiają wybór optymalnej siły wspomagania i prędkości jazdy. Dodatkowo, rowerzysta może skorzystać z asystenta ruszania oraz trybu prowadzenia roweru.
Ponadto, w jego obudowie zintegrowano przednie oświetlenie LED, które znakomicie oświetla drogę po zmroku.
Dostępne wersje
