Askoll eB5

Od 6 880 zł
Rodzaj ramy i rozmiar koła | Unisex / Men (28') |
Masa własna | 23 kg |
Moc silnika | 250W |
Prędkość maks. | 25 km/h |
Poj. baterii i typ ogniw | 400 Wh / litowo-jonowe |
Zasięg | 100 km |
Przerzutka tył | Shimano Acera 7-biegowa |
Amortyzator | SR Suntour 63 mm |
Askoll eB5 łączy cechy wygodnego roweru miejskiego i crossowego. Duże 28-calowe koła, wygodna pozycja na siodełku i właściwa odległość do kierownicy, amortyzowany widelec tłumiący nierówności – to wszystko sprawia, że każda przejażdżka – w mieście lub poza nim – będzie lekka i przyjemna.
Masz do wyboru 4 poziomy mocy, z jaką silnik elektryczny będzie wspomagał Twoją jazdę. W trybie 1 rower zapewnia zasięg aż 100 km. Dodatkowo masz dwa dodatkowe programy – jeden wspomaga pchanie roweru pod wzniesienie, a drugi ułatwia ruszanie z obciążeniem. Silnik umieszczony jest w tylnej piaście.
Na asfalt i do lasu
eB5 to rower, o którym zawsze marzyłeś. Wygodnie i szybko pojedziesz nim po asfaltowych szosach, ale da sobie radę także w lekkim terenie. Przedni widelec z amortyzacją SR Suntour 63mm połknie nawet większe nierówności.
Wygodna pozycja na siodełku, wysoko umieszczona kierownica, duże 28-calowe koła, lekko sportowe malowanie – to wszystko sprawi, że rower eB5 jest idealny na każdą przejażdżkę, a nawet pozwoli Ci na odrobinę więcej.
7-biegowa przerzutka z tyłu pozwoli Ci dostosować prędkość pedałowania do ukształtowania terenu, a tarczowy hamulec Tektro z przodu zapewni skuteczne hamowanie w każdej sytuacji.


Bateria „Italian style”
Baterię, typowo dla wszystkich rowerów z rodziny Askoll, umieszczono wygodnie z przodu przed kierownicą, abyś nie musiał schylać się do niej, zabierając ją do ładowania.
Jest jeszcze jedna zaleta takiego rozwiązania – klasyczny kształt ramy, dzięki któremu rower Askoll bez problemu zamontujesz na każdym bagażniku rowerowym. Oprócz tego, rower zyskuje równomiernie rozłożony środek ciężkości.
Uzbrojona w ogniwa litowo-jonowe firmy Samsung, o łącznej pojemności 400Wh (11Ah), pozwoli na przejechanie ze wspomaganiem do 100 km. Ładowanie od 10 do 90% trwa zaledwie 3 godziny.
Silnik w tylnej piaście
Silnik o mocy 250W umieszczono w tylnej piaście, co gwarantuje rowerzyście doznania najbardziej zbliżone do pedałowania bez wspomagania.
Wytwarzany jest w zakładzie we Włoszech, przez producenta z 40-letnim doświadczeniem, którego fabryki na całym świecie opuszcza tysiące silników dziennie.
Zamknięty w szczelnej obudowie, bazujący w całości na metalowych elementach, zapewni długowieczną pracę w różnorodnych warunkach, z deszczem i mrozem włącznie!


Komputer pokładowy
Komputer pokładowy, autorski komponent firmy Askoll, jest prosty w obsłudze i ma podświetlany ekran. Poza tym, dokładnie wskazuje pozostały do przejechania dystans na każdym z trybów wspomagania.
Cztery tryby wspomagania umożliwiają wybór optymalnej siły wspomagania i prędkości jazdy. Dodatkowo, rowerzysta może skorzystać z asystenta ruszania oraz trybu prowadzenia roweru.
Ponadto, w jego obudowie zintegrowano przednie oświetlenie LED, które znakomicie oświetla drogę po zmroku.
Dostępne wersje
