Skuter elektryczny w firmie ochroniarskiej

Askoll dla ochrony mienia

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę, jakie korzyści może przynieść w ochronie stacjonarnej skuter elektryczny. Tymczasem nie dość, że skuter z napędem elektrycznym może przynieść firmie ochroniarskiej ogromne oszczędności, to jeszcze spowoduje istotną poprawę jakości usług w wielu aspektach.

Oprócz korzyści w postaci niższych niż w tradycyjnych środkach transportu kosztów utrzymania i eksploatacji, firma może zagwarantować swoim klientom wyższy poziom usług, swoim pracownikom korzystniejsze warunki pracy, a na rynku zyskać wizerunek nowoczesnej organizacji, dbającej o ekologię i przyszłość kolejnych pokoleń.

Obiekty przemysłowe, handlowe i magazynowe, a także osiedla mieszkaniowe

W tych wszystkich miejscach skuter elektryczny Askoll sprawdzi się lepiej niż skuter spalinowy, samochód osobowy, rower czy własne nogi ochroniarza.

Lepiej niż skuter spalinowy, ponieważ:
  • nie emituje hałasu
  • nie wydziela spalin
  • nie wymaga tankowania na stacji benzynowej
  • jest łatwy w użyciu dla każdego
  • nie wymaga skomplikowanej obsługi serwisowej
Lepiej niż rower, bo:
  • łatwiej się na niego wsiada
  • nie wymaga pedałowania
  • szybciej przyspiesza
  • osiąga większe prędkości
  • budzi większy respekt
Lepiej niż samochód, gdyż:
  • łatwiej nim manewrować
  • nie zajmuje miejsca do parkowania
  • nie wymaga tankowania na stacji benzynowej
  • nie wymaga posiadania prawa jazdy
  • dojedzie we wszystkie trudno dostępne miejsca
Lepiej niż nogi ochroniarza, ponieważ:
  • szybciej dotrze na miejsce interwencji
  • nie zmęczy się przebytym dystansem
  • pracownik częściej i chętniej podejmie inicjatywę
  • jest zawsze gotowy do jazdy
  • będzie budził większy respekt

Case study

Skutery Askoll są z powodzeniem wykorzystywane w ochronie mienia, ochronie dużych obiektów handlowych, czy obsłudze portowej:

Niskie koszty obsługi

Koszt ładowania baterii wynosi 0,60-1,60 zł w zależności od wersji skutera, natomiast jedno ładowanie wystarczy na pokonanie nawet do 96 km. Ładowanie odbywa się ze zwykłego gniazdka elektrycznego i trwa zaledwie 3,5 godziny*.

Koszt obsługi serwisowej zredukowano do minimum, ponieważ skuter w układzie napędowym nie posiada części ulegających zużyciu, poza paskiem napędowym. Jego wymiana jest prosta, niedroga i zalecana w odstępach 4.000 km, co w przypadku niektórych obiektów oznacza rzadziej niż rok.

*tryb ładowania Long Life 10-90% (Askoll eS1 i eS2).